Alle functionaliteit op een rij
Betrokken medewerkers zijn gemotiveerde medewerkers
Hou alle medewerkers op de hoogte van het reilen en zeilen binnen het woonzorgcentrum.Verjaardagen, nieuwe bewoners, agenda-items, opleidingen en interessante nieuwtjes worden (al dan niet automatisch) getoond wanneer de medewerker zich aanmeldt in Caredoc.

Iedereen bereikbaar!
Niet elke medewerker hoeft een e-mailadres maar dient toch bereikbaar te zijn.Met Caredoc kunnen op een heel gebruiksvriendelijke manier berichten en werkbonnen worden uitgewisseld.
Transparante communicatie is nog nooit zo gemakkelijk geweest!

Documenten delen en vinden
Een krachtige zoekmachine zorgt ervoor dat elk document snel teruggevonden kan worden.Met behulp van rollen en rechten bepaalt u wie welk document mag zien en wijzigen.
De automatische creatie van een PDF-variant wordt getoond wanneer gebruikers een document enkel mogen raadplegen.
Daarnaast kunnen in luttele seconden (opname)documenten gegenereerd worden en uit de printer rollen.
Caredoc brengt structuur en orde in uw documentenstroom.

Echt samenwerken
Samenwerken rond complexe dossiers is niet vanzelfsprekend.Wanneer E-mails en documenten niet centraal worden bewaard, zijn ze niet voor alle betrokken medewerkers beschikbaar. Het is dan veelal ook niet altijd duidelijk wat de laatste versie is.
Caredoc centraliseert alle berichtgeving, taken en documenten omtrent een dossier.
De dossierbeheerder dient enkel de betrokken medewerkers uit te nodigen en wordt zelf automatisch op de hoogte gebracht van elke wijziging.
Caredoc houdt daarnaast voor elk dossier een activiteitenlogboek bij.

Opleidingen
U maakt een opleiding aan en nodigt medewerkers uit.
Elke genodigde ontvangt automatisch een notificatie.
Caredoc houdt de opleidingen en uren bij per gebruiker.
Daar hoort vanzelfsprekend de nodige rapportering bij.
Een opleiding organiseren is nooit zo simpel geweest.

Overzicht 24/7
Caredoc brengt u steeds automatisch op de hoogte van alles
wat er gebeurt.
Elke medewerker krijgt een compleet overzicht over dossiers, documenten
en activiteiten binnen het woonzorgcentrum.
Caredoc maakt het gemakkelijk voor elke medewerker.

Multi-org
Caredoc leent zich uitstekend om over verschillende woon- en zorgcentra heen te werken.
Medewerkers die in meerdere woon- en zorgcentra werken, melden zich met één muisklik aan
in een andere voorziening.
Caredoc gaat flexibel om met uw manier van samenwerken.
